Każdy, kto rozważa reklamę swojego biznesu w internecie, na pewno zetknął się z pojęciem reklamy Google Adwords. Jest to odznaczające się znaczną skutecznością, dobrze postrzegane przez użytkowników internetu, narzędzie reklamowe, ale żeby prawidłowo go używać, trzeba je po pierwsze dobrze poznać.

Na rynku zastaniemy sporo ofert dotyczących szkoleń z przygotowywania reklam AdWords. Jeśli nie mamy czasu albo predyspozycji, by osobiście zgłębiać techniki reklamowania się w sieci, możemy skorzystać z usług profesjonalnej agencji, zajmującej się przygotowywaniem i realizacją kampanii AdWords. Niezależnie jednak od tego, którą drogę wybierzemy, dobrze jest znać chociaż podstawy dotyczące tego sprytnego narzędzia marketingowego. Odnajdziemy je np. na witrynie o kuponach AdWords.

Kampanie Google AdWords umożliwiają wyświetlanie reklamy witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Niepodważalną zaletą tego typu reklamy jest to, że dociera ona do osób, zainteresowanych określonymi artykułami lub usługami. Sens reklamy AdWords polega na dobraniu odpowiednich fraz kluczowych. Jeżeli użytkownik internetu wprowadzi w wyszukiwarkę te właśnie frazy, nad wynikami wyszukiwania ukaże Mu się reklama naszej witryny. Współcześnie coraz bardziej popularny jest remarketing AdWords, pozwalający dotrzeć do użytkowników, którzy dawniej zajrzeli już na naszą stronę. To daje nam większą gwarancję, iż komunikat reklamowy trafi do ludzi faktycznie zainteresowanych ofertą firmy.

strona internetowa

Autor: Maria Elena
Źródło: http://www.flickr.com

Remarketing AdWords wiąże się z licznymi zaletami. Dzięki temu narzędziu mamy szansę z jednej strony wzmocnić lojalność naszych dotychczasowych klientów względem firmy, powiadamiać ich o aktualnych przecenach lub namawiać do transakcji wiązanych, z drugiej jednak strony możemy także namówić do odwiedzin witryny i dokonania zakupu kogoś, kto już odwiedził naszą stronę, ale z jakiejś przyczyny rozmyślił się i nie doprowadził transakcji do końca. Więcej na ten temat dowiesz się na tej stronie. Jeśli nigdy wcześniej nie stosowaliśmy kampanii reklamowej Google, możemy ubiegać się o bezpłatny kupon AdWords.

Otrzymamy go zarówno wtedy, kiedy osobiście zgłosimy się do Googla z zapytaniem o jego przydzielenie, jak i wtedy, kiedy skorzystamy z profesjonalnej pomocy partnera Google. W obu przypadkach kupon AdWords przyznawany jest dla konta, powstałego nie dalej niż czternaście dni przed uzyskaniem kuponu. Kupon dolicza się do budżetu kampanii po wykorzystaniu przez nas pierwszych 100 zł.
Author