Kampanie Google AdWords umożliwiają wyświetlanie reklamy witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Niepodważalną zaletą tego typu reklamy jest to, że dociera ona do osób, zainteresowanych określonymi artykułami lub usługami. Sens reklamy AdWords polega na dobraniu odpowiednich fraz kluczowych. Jeżeli użytkownik internetu wprowadzi w wyszukiwarkę te właśnie frazy, nad wynikami wyszukiwania ukaże Mu się reklama naszej witryny. Współcześnie coraz bardziej popularny jest remarketing AdWords, pozwalający dotrzeć do użytkowników, którzy dawniej zajrzeli już na naszą stronę. To daje nam większą gwarancję, iż komunikat reklamowy trafi do ludzi faktycznie zainteresowanych ofertą firmy.
Remarketing AdWords wiąże się z licznymi zaletami. Dzięki temu narzędziu mamy szansę z jednej strony wzmocnić lojalność naszych dotychczasowych klientów względem firmy, powiadamiać ich o aktualnych przecenach lub namawiać do transakcji wiązanych, z drugiej jednak strony możemy także namówić do odwiedzin witryny i dokonania zakupu kogoś, kto już odwiedził naszą stronę, ale z jakiejś przyczyny rozmyślił się i nie doprowadził transakcji do końca. Więcej na ten temat dowiesz się na tej stronie. Jeśli nigdy wcześniej nie stosowaliśmy kampanii reklamowej Google, możemy ubiegać się o bezpłatny kupon AdWords.